<?xml version="1.0"?>
<rss version="2.0">
   <channel>
      <title>משימת סיכום יחידה 1 בהיסטוריה- מבוא להיסטוריה by Dor Arts</title>
      <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk</link>
      <description>תלמידים יקרים. 
בדף זה עליכם להעלות פוסט ולענות בו על 2 השאלות הבאות:
1) על פי מה שלמדנו, על מה קובעים מה הוא אירוע היסטורי? כתוב לפחות 3 מאפיינים.
2) על פי מה ייחשב מקור היסטורי לאמין יותר ומדוע ישנם אירועים היסטוריים המתוארים בצורות שונות?

בנוסף ל-2 שאלות אלו, עליכם להגיב לפחות לתשובה אחת של תלמיד אחר. נא לשמור על תרבות דיון ושפה מכבדת.  </description>
      <language>en-us</language>
      <pubDate>2018-09-15 17:56:28 UTC</pubDate>
      <lastBuildDate>2020-04-29 18:05:50 UTC</lastBuildDate>
      <webMaster>hello@padlet.com</webMaster>
      <image>
         <url>https://padlet-assets.s3.amazonaws.com/icons/Alarmclock.png</url>
      </image>
      <item>
         <title>פלוני אלמוני</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290006050</link>
         <description><![CDATA[<div>1) בלה בלה בלה<br>2)בלה בלה בלה בלה<br><br>תגובה לפלמוני חלמוני:<br>אני חוושב שהתשבוה שלו נכונה כי...</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-07 10:25:38 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290006050</guid>
      </item>
      <item>
         <title>עבודת סיכום בהיסטוריה</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290023092</link>
         <description><![CDATA[<div>1. אירוע היסטורי קובעים לפי המאפיינים הבאים<br>א) חובה שזה היה בעבר&nbsp;<br>ב) צריך שהאירוע הזה יכולל שינוי גדול מאוד<br>ג) צריך שהאירוע יהיה גדול והרבה אנשים ישמעו עליו<br>2.אירוע היסטורי בדרך כלל יחשב לאמין כאשר הוא מגיע ממקור מהימן ועדכני בנוסף המקור חייב להגיע ביחד עם כמה דעות ולא רק דעה אחת וכמובן שצריך להביא הוכחות ולפרט כמה שיותר ובנוסף על כך צריך לבדוק אם יש מקורות אמיתיים שמי שכתב הביא&nbsp;אותם. ישנם אירועים היסטוריים הנכתבים בצורות שונות מכיוון שיש אנשים שיחשבו שלפי דעתם אותו הארוע קרה כך וכך טרנדים אחרים יכולים להגיד שלפי דעתם האירוע קרה אחרת, לפעמים אותה הכתבה נכתבת רק הגיעה של הכותב ואז זה לא אמין בגלל זה צריך כמה דעות.</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-07 13:17:08 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290023092</guid>
      </item>
      <item>
         <title>עבודת סיכום איתמר</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290025466</link>
         <description><![CDATA[]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-07 13:38:46 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290025466</guid>
      </item>
      <item>
         <title>איתמר</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290025684</link>
         <description><![CDATA[<div>תגובה לאברהם היימליך: לדעתי דרך החשיבה שלך נכונה, אך ניסוחה לא כל כך טובה. אבל הרעיון מובן</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-07 13:40:39 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290025684</guid>
      </item>
      <item>
         <title>איתמר ק</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290025793</link>
         <description><![CDATA[<div>קובעים אם אירוע הוא היסטורי על פי<br>1. שהוא התקיים בעבר<br>2. הוא חולל שינוי<br>3.אם הוא בעל משמעות לסדר ההיסטוריה</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-07 13:41:32 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290025793</guid>
      </item>
      <item>
         <title>איתמר ק2</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290026045</link>
         <description><![CDATA[<div>מקור היסטורי יחשב אמין בתנאי שהוא מבוסס בכול מיני מקורות, ויש לו הוכחות ועדויות. ישנם אירועים היסטוריים המתוארים בדרכים שונות כי לכול עדות/מקור יש אינטרסים שונים, פולוטים, חברתיים וכו</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-07 13:43:45 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290026045</guid>
      </item>
      <item>
         <title>עבודה בהיסטוריה-ליאור מלי</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290030028</link>
         <description><![CDATA[<div>קובעים אירוע היסטרי על פי:<br>1.א.אירוע שקרה כבר בעבר.<br>2.אירוע שהפך להיות חשוב מבחינתנו.<br>3.אירוע שהפך להית משמעותי במחינתנו.<br>2.א.מקור היסטורי ייחשב אמין כשמישהו רציני ואמין אומר\כותב אותם.<br>ב.ישנם אירועים היסטוריים שכתובים בצורות שנות מכיון שכל אחד מבטא את בצורה שונה.<br>אני חושב שאיתמר ק כתב את התשובות בצורה נכונה</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-07 14:15:40 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290030028</guid>
      </item>
      <item>
         <title>אביב שלוסברג</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290030709</link>
         <description><![CDATA[<div>קובעים ארוע היסטורי לפי המאפיינים הבאים:<br>1) התרחש בעבר<br>2) משמעות הארוע עבורנו - בעל חשיבות<br>3)מגיע ממקור אמין ומהימן ועם הוכחות<br><br>מקור היסטורי ייחשב לאמין לפי המקור שממנו הגיע&nbsp; - מישהו שראה את האירוע, שיש לו הוכחות.<br><br>מוצג אירועים בצורות שונות לפי מי שמציג אותן ומה דעתו האישית על האירוע. כל אדם מציג את אותו אירוע בצורה שונה.&nbsp;&nbsp;</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-07 14:21:03 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290030709</guid>
      </item>
      <item>
         <title>אסיף וייס </title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290031312</link>
         <description><![CDATA[<div><br></div><div><br>קובעים אירוע היסטורי לפי המאפיינים הבאים<br>1. שרדי אביזרים מבנים שלדים<br>לדוגמא חומה עתיקה, תכשיטים, כדים, קברים עדויות וכתבים.<br>2.איכות האבזרים.<br>3.משמעות התקופה.<br>האמינות של האירוע ההיסטורי&nbsp;<br>תלויה מאפיינים והמקורות </div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-07 14:26:04 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290031312</guid>
      </item>
      <item>
         <title>אביב שלוסברג - תגובה על ליאור מלי</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290032466</link>
         <description><![CDATA[<div><br>אני חושב שהתשובה של ליאור מפורטת וכתובה בצורה יפה ומובנת</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-07 14:35:42 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290032466</guid>
      </item>
      <item>
         <title>עילי רוזנברג</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290035233</link>
         <description><![CDATA[<div>קובעים אירוע היסטורי על פי:<br>1. אירוע שקרה בעבר.<br>2. היה בכותרות, היה מדובר וחשוב.<br>3. שחולל מהפכה או שינוי.<br><br>2. מקור היסטורי ייחשב לאמין יותר אם הוא מגיע ממקור כמה שיותר ראשוני, שעבר פחות מפה לאוזן, מה שעלול להפוך את אותו מקור לטלפון שבור. ישנם מקורות היסטוריים המתוארים בצורת שונות מכיוון שכל עיתונאי או הוגה דעת יכול לשנות או לעוות את המקור בהתאם לנטייתו הפוליטית, הרוחנית והמדינית.<br>לפי דעתי איתמר כתב תשובות נכונות ומבוטאות יפה.</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-07 14:55:31 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290035233</guid>
      </item>
      <item>
         <title>שליו סרי</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290075357</link>
         <description><![CDATA[<div>1.אירוע שהתרחש בעבר.<br>2.חשיבות האירוע<br>3. אירוע מפורסם<br><br>מקור היסטורי ייחשב לאמין יותר כשיהיה הוכחות ומקורות ממקור ראשון כמו עיתונים ,יומנים,ציורים וכו...<br>ויש אירועים היסטוריים שמתוארות בצורות שונה כי כל אחד מייחס לזה רמת חשיבות אחרת.<br><br>אני חושב שעילאי רוזנברג כתב אצ התשובות מנוסחות היטב ובצורה הנכונה.&nbsp;</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-07 19:39:34 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290075357</guid>
      </item>
      <item>
         <title>1 אירוע שקרה בעבר 2</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290273067</link>
         <description><![CDATA[<div>2</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-08 13:03:39 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290273067</guid>
      </item>
      <item>
         <title>1 אירוע שקרה בעבר</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290273619</link>
         <description><![CDATA[<div>2 ארוע חשוב מיוחד </div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-08 13:04:47 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290273619</guid>
      </item>
      <item>
         <title>1 אירוע חשוב שהשפיע </title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290274589</link>
         <description><![CDATA[<div>2קרה בעבר<br>3 </div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-08 13:06:43 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290274589</guid>
      </item>
      <item>
         <title>אבישי וקנין </title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290276868</link>
         <description><![CDATA[<div>1 אירוע שקרה בעבר&nbsp;<br>2 מקרה שהשפיע על אנשים<br>3 אירוע שישפיע על העתיד<br>מקור היסטורי יחשב לאמין עם הוא יודע יותר על התקופה והמקרה ושאל אנשים שהיו במקרה הזה ומה שהם כתבו היה אפשרי יש ארועים שמתארים אותם בצורות שונות כי יש ארועים יותר חשובים ופחות חשובים ויש כאלה שיש אליהם יותר מידע וכאלה שפחות. אני חושב שאיתי אלבז כתב נכון מכיוון שזה התשובות הנכונות וגם דכתי דומה לשלי והתשובה שהוא כתב השפיע על העתיד זה נכון כי באמת אם זה לא ישפיע היה אירוע היסטורי לא כזה חשוב כי אין לו כל כך משמעות בעתיד<br><br></div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-08 13:09:31 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290276868</guid>
      </item>
      <item>
         <title>אילאי לוי</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290279096</link>
         <description><![CDATA[<div>1. אירוע שקרה בעבר <br>2. אירוע שהשפיע על דברים <br>3. אירוע שעיצב את העתיד ושייזכרו אותו לעוד הרבה שנים<br><br>מקור היסטורי יהיה אמין עם אנשים מאותה תקופה סיפרו על זה והם חיו שם שצריכים גם לראות הוכחות כמו עיתונים תמונות וכו'...<br><br>אני חושב ששליו סרי כתב את התשובות יפות ומנוסחות היטב. <br><br></div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-08 13:13:31 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290279096</guid>
      </item>
      <item>
         <title>אוהד מטטוב</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290340590</link>
         <description><![CDATA[<div>&nbsp;קובעים אירוע היסטורי על פי:<br>1.אירוע שקרה בעבר<br>2.אירוע שאכפת לנו ממנו<br>3.אירוע שישפיע על העם/או על העולם<br>מקור היסטורי יהיה אמין יותר עם של איש שאומר את זה או כותב את זה יהיה לו הוכחות כמו: תמונות,עדים ועוד...<br>יש אירועים היסטוריים בצורות שונות בגלל: מי שאומר את זה או מי שמציג את זה כי כולם אומרים או מציגים דברים שונים.<br>תגובה לאביב שלוסברג:<br>אני חושב שהתשובות שלו נכונות כי הוא הסביר הכול בצורה נכונה ומובנת<br><br></div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-08 15:08:19 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290340590</guid>
      </item>
      <item>
         <title>ינון ווקנין</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290384126</link>
         <description><![CDATA[<div><br>1.אירוע שקרה בעבר<br>2.אירוע שהוא חשוב לנו ואכפת לנו ממנו<br>3.אירוע שהשפיע על כל העולם או על עם&nbsp; שזה קרה לו<br><br>מקור היסטורי יהיה אמין כשיהיה הוכחות ממקור ראשון כמו כלים&nbsp; שהיו באותה תקופה או עיתונים ויומנים ותצלומים.&nbsp;<br><br><br><br>תגובה לאוהד מטטוב&nbsp;<br><br><br>אני חושב שהוא הסביר את העבודה בצורה מובנת.</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-08 16:34:10 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290384126</guid>
      </item>
      <item>
         <title>איתי סעידיאן</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290415563</link>
         <description><![CDATA[<div>קובעים אירוע היסטורי לפי:<br>1. מה גרם לזה<br>2. מה קרה מסביב<br>3. מי השתתף בזה ומה התוצאות<br><br>אפשר להאמין לזה עם אנשים חווים\רואים\שומעים את המידע ממקום מהימן. אירוע חשוב וחד פעמי שהשפיע על גורל אנשים או ארצות.<br><br>אני חושב שאבישי וקנין ניסח את התשובות בצורה נכונה ומנוסחת היטב.</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-08 17:36:05 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290415563</guid>
      </item>
      <item>
         <title>יאיר אקר</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290904135</link>
         <description><![CDATA[<div>1. אירוע שהתרחש ויש לו הוכחות כמו: יומן, שריד וכן אלאה&nbsp;<br>2. אירוע ששינה חלק רציני באנושות<br>3. מקורות מידע שונים<br>&nbsp;מקור היסטורי יחשב כמקור אמין יותר אם לדבר יש הוכחות שרידים ויש עדים <br><br><br><br>תגובה לשליו סרי<br>אני חושב ששליו  סרי ניסח את&nbsp;התשובות הנכונה</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-09 17:34:56 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/290904135</guid>
      </item>
      <item>
         <title>שניאור זלמן גורובץ</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/291063828</link>
         <description><![CDATA[<div>1)מה שקרה בעבר<br>2)מה שאנו חושבים שזה חשוב<br>3)מה ששינה את חיינו<br><br>מקור היסטורי יחשב כאמין רק אם יתנו לו הוכחה  ו מיתוסים לא נחשבים כמשהו אמין<br><br>תגובות לליאור מלי: <br>לפי דעתי הוא עשה עבודה מצוינת שאפשר להבין. </div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-10 03:27:44 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/291063828</guid>
      </item>
      <item>
         <title>מיתר ליכטר</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/291277419</link>
         <description><![CDATA[<div>ארוע הסטורי נקבע על פי:<br>1. ארוע שקרה בעבר ויש הוכחות לכך שקרה.<br>2. ארוע בעל משמעות לקבוצת אנשים בעולם או מספר קבוצות.<br>3. היתה לארוע השפעה על הקבוצה או על העולם כולו.<br><br>מקור הסטורי ייחשב לאמין יותר אם נמצאו שרידים, יומן , מסמכים כתובים כמו מגילות, צילומים וסרטים.&nbsp;<br><br>הארועים ההסטוריים יכול שיהיו מתוארים בצורות שונות כי תלוי מי כתב אותם. לדוגמא מלחמה בין היהודים לערבים כמו מלחמת העצמאות תיכתב שונה אם יהודי יכתוב את הארוע או ערבי.<br><br>תגובה לאוהד מטטוב: אני חושב שאוהד כתב תשובה מפורטת ויפה</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-10 14:39:00 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/291277419</guid>
      </item>
      <item>
         <title></title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/291285530</link>
         <description><![CDATA[<div>12345</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-10 14:51:20 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/291285530</guid>
      </item>
      <item>
         <title>יאיר שר-אבי</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/291794468</link>
         <description><![CDATA[<div>1) אירוע היסטורי נחשב כך כאשר הוא השפיע על גורל אנשים משפחות ממלכות וכדומה<br>2) אירוע לא שגרתי (שמשפיע על משהו ולא כמו מריבה ביו חברים טובים)שלא קורה בדרך כלל וזה מפתיע שדבר כזה קרה.<br>3) אירוע שיש לו הוכחות כמו שרידים מוחשיים למשל : יומן, כלי כלשהו או מטבע וכו'.<br>4 (בונוס) אירוע שקרה בעבר.<br>5 (בונוס) אירוע היסטורי חייב לענות על שלוש שאלות: מי? מתי? ואיפה?<br><br>מקור היסטורי יחשב חאמין כאשר יהיה לכך הוכחות כמו יומן או שריד מאותה תקופה<br><br>יש אירועים היסטורים שמוצגים בצורות שונות מכיוון שיש כל מיני צדדים לסיפור או שזה עובר מפה לפה כמו "טלפון שבור" או חשיבות מוטעות.<br><br>תגובה למיתר ליכטר:<br>התשובות שכתבת ממש יפות הכתיבה מסודרת ונאה וכל הכבוד לך!!!&nbsp;<br><br>&nbsp;</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-11 15:35:27 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/291794468</guid>
      </item>
      <item>
         <title>יואב יצחקוב</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292030496</link>
         <description><![CDATA[<div>1.אירוע שקרה והוא מוכח~שרידים ממצאים ארכיאולגים מסמכים<br>2.אירוע ששינה משהו חשוב מאוד<br>3. מקורת מידע אמינים&nbsp;<br>תגובה ליאיר אקר ~ עבודה טובה מנוסחת נכון </div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-12 05:19:03 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292030496</guid>
      </item>
      <item>
         <title>אלבז איתי מרדכי</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292053444</link>
         <description><![CDATA[<div>שאלה ראשונה:  אירוע היסטורי קובעים כאירוע היסטורי:<br>1. אם הוא אירוע שהשפיע על גורל אנשים וממלכות וכו'...<br>2. אם הוא אירוע שעיצב את העתיד בצורה כל שהיא.<br>3. <br>אם ישנם שרידים ומקורות היסטוריים מאותה התקופה שיכולים להעיד על האירוע הזה.<br>שאלה שתיים:<br>אירוע היסטורי יחשב לאמין יותר על ידי מספר דרכים:<br>על פי שרידים ומקורות היסטוריים ראשונים שמעידים על האירוע  ואפילו מקורות משניים כגון כתבות עיתון וכו' וככל שיותר אנשים מאמינים באירוע הזה ואם הוא עונה על השאלות:<br>מי? - אנשים                                       <br>מתי? - זמן,                                       <br>איפה ?- מקום.                                       <br>תגובה לעילי רוזנברג:<br>אני חושב שאתה צודק במאפיינים וגם שלא תמיד המקור ההיסטורי אמיתי ולפעמים הוא עובר מדור לדור באופן שגוי כמו טלפון שבור . <br>כל הכבוד!!<br><br><br><br></div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-12 07:46:14 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292053444</guid>
      </item>
      <item>
         <title>אברהם היימליך  קובעים על אירוע היסטורי כאשר מסופר מי באנשים שהיו שם? מתי האירוע קרה? איפה הוא קרה? מאורה היסטורי נקבע על ידי שצריך לישאול הרבה אנשים על מה שקרה כדי שתוכל להאמין להרבה אנשים ולא רק לבן אדם אחד.</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292068764</link>
         <description><![CDATA[<div>תגובה למיטר ליכטר: <br>אני חושב שאתה כתבתה עבודה מאוד יפה בלי שגיאות כתיב וגם כתבתה לעניין יישר כוח.</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-12 08:48:47 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292068764</guid>
      </item>
      <item>
         <title>רן מיכאלי</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292071386</link>
         <description><![CDATA[<div>1. אירוע היסטורי נחשב כהיסטורי אם הוא:<br>א. אירוע שחולל שינוי\השפיע על כמות אנשים גדולה. <br>ב. אירוע שהתרחש בעבר<br>ג. אירוע שבלעדיו המציאות הייתה שונה לחלוטין.<br><br>2. מקור היסטורי נחשב לאמין יותר:<br>אם יש עדויות (אנשים שנכחו באותו אירוע שמספרים שראו בוודאות את אותו אירוע) או אם יש שרידים מאותה תקופה או מאותו האירוע.<br><br>ישנם אירועים היסטוריים המתוארים בצורות שונות מכיוון שאם זה רשום יכול להיות שמישהו אמר לאותו בן אדם שרשם את אותו אירוע לשנות אותו לטובת אותו אדם.<br><br>תגובה לשניאור זלמן גורובץ:<br>רשמת בקשר לשאלה "על פי מה קובעים אירוע היסטורי" שזה צריך להיות מה שאנו חושבים שזה חשוב, לדוגמה: אם בן אדם חושב שהשואה היא לא חשובה אז זה אומר שהיא לא אירוע היסטורי לכן אני לא חושב שהתשובה שלך מדויקת מספיק.<br>חוץ מזה ניסוח יפה וכל הכבוד😉😜😎.</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-12 08:58:59 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292071386</guid>
      </item>
      <item>
         <title>נעם מיכאלי</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292075895</link>
         <description><![CDATA[<div>1.א. קובעים אירוע היסטורי על פי זה שעם ששינה דברים בהיסטוריה,<br>ב. זה יכול להיות גם דברים שזוכרים אותם ומדברים עליהם הרבה.<br>ג. זה יכול להיות אירוע חשוב וחדשותי.<br>2. ככל שיש יותר עדים היכולים להעיד על המקרה אותו מתאר המקור כך המקור יותר אמין מכיוון שאם המקור משקר אז שאר העדים יוכל להעיד שזה שקר.<br>אבל גם יכול להיות שהמקור היה במצב בו היה המקור שרוי יכול להשפיע על האמימות בגלל לחצים שאולי היו מופעלים על המקור.<br>&nbsp; תגובה לרן מיכאלי:<br>עבודה טובה עם ניסוח טוב ותשובות טובות<br>כל הכבוד.</div><div>&nbsp;</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-12 09:16:46 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292075895</guid>
      </item>
      <item>
         <title>אראל מיכלין</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292103344</link>
         <description><![CDATA[<div>1 אירוע היסטורי נקבע לפי<br>א. לפני עדויות, מקור ראשוני (שמי שסיפר אירוע זה היה שם) או משני (שמישהו שהיה שם סיפר לו על האירוע<br>ב. לפי האם זה אירוע היסטורי שחשוב ואמיתי ונכון לכל הדעות<br>ג. אירוע בעבר שבלעדיו העתיד היה נראה שונה<br>&nbsp;<br>2. ככל שהאירוע אמין והיו בו יותר עדים וזה אירוע חשוב ככה זה העדים יכולים להעיד על האירוע לטובה אבל אם היו עדים והאירוע לא חשוב אם יגידו זאת<br>ואירוע יכול להכתב שונה בגלל כל מיני דעות או שבגלל שיש אנשים שרואים לפעמים חושבים שונה על אותו דבר ולכן יש מקומות שאותו דבר בדיוק כתוב אחרת<br><br><br>תגובה לפוסט: נועם לוי<br>בשאלה 2 רשמת רק אם זה ממקור ראשוני אני חושב שזה לא כלכך מדוייק כי יכול להיות שאולי זה היה מצולם&nbsp;<br>או להיות שהיו הרבה עדים שהם אולי מקור ראשון אבל רוב הסיכויים שהם סיפרו את מה שהם ראו בדיוק והמקור המשני יגיד את מה שהם אמרו ניקח לדוגמא קטע מהתורה שים סוף נחצה לשניים אין מקור ראשוני לדבר אתה יודע את זה רק ממקור משני ולא ראשוני וזה נכון לכן התשובה שלך לא כלכך מדוייקת</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-12 11:16:19 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292103344</guid>
      </item>
      <item>
         <title>אופק ישורון</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292436484</link>
         <description><![CDATA[<var><strong><em>שאלה 1</em></strong></var><div>א. אירוע היסטורי הוא אירוע שקרה בעבר<br>ב. אירוע שחולל שינוי חשוב<br>ג. אירוע שאפשר להוכיח אותו</div><var><strong><em>שאלה 2</em></strong></var><div>מקור היסטורי יחשב כאמין יותר לפי הוכחות של אנשים של שרידים מהעבר וכדומה.<br>אירועים היסטוריים יכולים להיות מתוארים בצורות שונות מכיוון שלכל אדם אירוע היסטורי יכול להראות שונה וכל אדם חושב עליו משהו אחר בנוסף אירועים היסטוריים עוברים מדור לדור כך שהם יכולים להשתנות</div><var><strong><em>תגובה ליאיר שראבי</em></strong></var><div>עשית עבודה יפה ודימוי טוב מאוד</div>]]></description>
         <enclosure url="http://www.kaye7.org.il/photos/bible_history.gif" />
         <pubDate>2018-10-13 16:19:16 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292436484</guid>
      </item>
      <item>
         <title>לביא רז</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292440278</link>
         <description><![CDATA[<div><strong>1. אירוע ייחשב אירוע היסטורי לפי התנאים האלו:</strong><br>א. אירוע שקרה בעבר.<br>ב. אירוע שגרם לשינוי משמעותי באותו זמן והוא משפיע גם על העתיד או שלפחות זוכרים אותו הרבה זמן לאחר מכן.<br>ג. אירוע שיש הוכחות ברורות לכך שהתקיים.<br><strong>2. אירוע היסטורי ייחשב כאמין מפני:<br></strong>שיש לו- ממצאים, עדויות, או מקורות מוסמכים שאנשי המקצוע (ארכאולוגים\היסטוריונים) מאשרים את נכונותם ואמינותם.<br><strong>ישנם אירועים היסטוריים&nbsp; המתוארים בצורות שונות מפני:<br></strong>שהם הגיעו ממקורות שונים ולכל מקור יש את נקודת המבט שלו, לא כל עד מסתכל על האירוע בצורה זהה לעד האחר.<br><strong>תגובה לרן מיכאלי:<br></strong>אני רוצה לחדד מעט את דברייך-<br>לפי סעיף ג' לשאלה הראשונה כתבת: "אירוע שבלעדיו המציאות הייתה שונה לחלוטין".<br>לדעתי יכולה להיות השפעה ניכרת אבל המציאות לא בהכרח צריכה להשתנות לחלוטין, זה יכול להיות שינוי משמעותי שלא גרם להשפעה על כלל המציאות אלא על נושא מסוים.<br>למרות זאת במקרים מסוימים המציאות משתנה לחלוטין וחל שינוי גדול בכל העולם.<br>מלבד זה כל הכבוד, הניסוח שלך יפה ונתת דוגמאות טובות.</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-13 16:59:12 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292440278</guid>
      </item>
      <item>
         <title>אברהם ישועה</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292440280</link>
         <description><![CDATA[<div>1-קובעים אירוע היסטורי על פי שלושה מאפיינים<br>מי- השפיע על כמות גדולה של אנשים<br>מתי- התרחש בזמן מסוים בעבר<br>איפה- באיזה מקום זה קרה<br><br>2-מקור היסטורי יחשב להמין יותר אם המקור חי באותה תקופה או אם מוצאים תמונות או הוכחות אחרות להתרחשות האירוע.<br>אירוע היסטורי מתואר בדרכים שונות אם יש עדויות אחרות.<br><br>תגובה לאילאי לוי<br>אני מסכים עם דבריו שלאילאי</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-13 16:59:13 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292440280</guid>
      </item>
      <item>
         <title>אוהד ערבה</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292451649</link>
         <description><![CDATA[<div>1.אירוע היסטורי נחשב כהיסטורי אם הוא :<br>א.אירוע שיש בו הרבה מעורבים (אנשים)<br>ב.אם הוא שינה משהוא בהווה&nbsp;<br>ג.אם מדברים עליו ומקדישים לו יום מיוחד&nbsp;<br>2.אירוע היסטורי נחשב כאמין :&nbsp;<br>אם אנשים יעידו שראו את זה או שהיו בתוך המאורע ההיסטורי הזה או אם מוצאים חפצים שהיו בתוך המאורע ההיסטורי .<br><br><br>תגובה: לאופק ישורון&nbsp;<br>הניסוח של התשובות יפות והכתב מוסדר טוב ואני מסכים אם התשובות שלך עבודה טובה .<br><br></div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-13 18:52:15 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292451649</guid>
      </item>
      <item>
         <title>יאיר אשכנזי</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292456004</link>
         <description><![CDATA[<div>1. אירוע היסטורי נקבע אם:<br>א. אם הוא קרא בעבר.<br>ב. אם האירוע היה חשוב ומשמעותי לכמות רבה של אנשים.<br>ג. אם האירוע השפיע אל העולם בצורה כל שהיא.<br>2. מקור היסטורי יהפוך לאמין אם יש עדויות שאנשים ראו את מה שקרה ויש אירועים הסטורים שיסופרו שונה מכוון שכל אחד עבר בצורה שונה את הדברים.<br>תגובה לאוהד ערבה:<br>אני חושב שתשובתו נכונה מכוון שאם אין הוכחה חותכת שהאירוע  הוא אכן אירוע היסטורי הוא לא יהיה אירוע היסטורי.</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-13 19:44:15 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292456004</guid>
      </item>
      <item>
         <title>תגובה לאברהם היימליך</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292483624</link>
         <description><![CDATA[]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-14 03:23:50 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292483624</guid>
      </item>
      <item>
         <title>אירוע היסטורי זה משהו שאנחנו רוצים לזכור וזה </title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292490608</link>
         <description><![CDATA[]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-14 05:19:38 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292490608</guid>
      </item>
      <item>
         <title>אירוע היסטורי הוא אירוע שקרה בעבר וזוכרים אותו1 אירוע שחולל בו שינוי משמעותי וטוב2 אירוע שאפשר להוכיח אותו שזה קרה</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292490672</link>
         <description><![CDATA[<div>אור צוברי</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-14 05:20:44 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292490672</guid>
      </item>
      <item>
         <title>יובל גבאי</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292545416</link>
         <description><![CDATA[<div><strong>על מה קובעים מה הוא אירוע היסטורי?</strong><br>1.אירוע שהתרחש בעבר<br> 2.השפיע על קבוצה מסוימת של אנשים  או היווה עניין כלפי אנשים.<br>3.מקור אמין או הוכחה לקיום האירוע.<br><strong>על פי מה ייחשב מקור היסטורי לאמין יותר ומדוע ישנם אירועים היסטוריים המתוארים בצורות שונות?</strong><br>מקור היסטורי יחשב אמין ככל שיש יותר עדויות וממצאים למקור ההיסטורי.<br>אירועים היסטורים מתוארים<br>בצורות שונות כי גם בזמן האירוע אנשים מתארים את האירוע בצורה סובייקטיבית.<br>וגם החוקרים שחוקרים את הממצאים חלוקים לעיתים בניהם.<br> <br>אני חושב שלביא ניסח תשובה יפה ומפורטת ואני מסכים עם תשובתו. <br><br><br><br></div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-14 15:26:36 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292545416</guid>
      </item>
      <item>
         <title>מאורע היסטורי</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292570512</link>
         <description><![CDATA[<div>1&nbsp;<br>א אירוע שהיה בעבר.<br>ב אירוע שנחשב אמין.<br>ג אירוע שהשפיע איכשהו לעולם.<br><br>2<br>אם יש לאותו מאורע הוכחה. יש אירועים היסטוריים המתואריםבצורות שונת כדישאנו נבין יותר</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-14 18:16:17 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292570512</guid>
      </item>
      <item>
         <title>עבודה בהיסטוריה:(זיו בוסקילה)</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292928982</link>
         <description><![CDATA[<div>1. אירוע היסטורי יקבע לפי:<br>1.משהו שגרם לדורו ולעתידו מקרה שלא ישכח,<br>2.לפי המקורות שמסבירות עליו במדויק,<br>3.משהו שקבוצה גדולה של אנשים שראו וגם שזה שינה להם משהו בחיים.<br>(חובה שאותו אירוע יקרה בעבר👌👌👌)<br>2.לדעתי מאורע היסטורי יחשב לאמין עם יש עדויות לכך שהוא קיים ועם הוא עשה שינוי לפני מה שהיה פעם וגם עם הוא יכתב במקורות הגדולים ובנוסף חפצים ששרדו מאז אותו תקופה של האירוע.<br><br><br>תגובה לאיתי אלבז:<br>יצא לי לראות את העבודה שלך וראיתי עבודה מדויקת עם שאלות והוכחות  והניסוח שלהם מדהים ולדעתי אני חושב שזו עבודה מושקעת ממש😜😜😜<br><br></div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-15 16:40:05 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292928982</guid>
      </item>
      <item>
         <title>נועם לוי</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292941486</link>
         <description><![CDATA[<div><mark>1</mark><br>1 ארוע שהיה פעם בעבר<br>2 משהו שהוא מקור ראשון <br>3 משהו שלא קורה כול הזמן כמו השואה<br><mark>2<br></mark>משהו שהוא מקור ראשון ולא שני.<br><mark>3<br></mark>אני חושב ששניאור זלמן כתב יפבה וניסח טוב<br><br><br><br></div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-15 16:59:16 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292941486</guid>
      </item>
      <item>
         <title></title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292945508</link>
         <description><![CDATA[1]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-15 17:05:39 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292945508</guid>
      </item>
      <item>
         <title></title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292946273</link>
         <description><![CDATA[2]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-15 17:06:48 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292946273</guid>
      </item>
      <item>
         <title></title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292949414</link>
         <description><![CDATA[2
 2
1
 1
עבודה בהיסטוריה:(זיו בוסקילה)
עבודה בהיסטוריה:(זיו בוסקילה)
1. אירוע היסטורי יקבע לפי:
1.משהו שגרם לדורו ולעתידו מקרה שלא ישכח,
2.לפי המקורות שמסבירות עליו במדויק,
3.משהו שקבוצה גדולה של אנשים שראו וגם שזה שינה להם משהו בחיים.
(חובה שאותו אירוע יקרה בעבר👌👌👌)
2.לדעתי מאורע היסטורי יחשב לאמין עם יש עדויות לכך שהוא קיים ועם הוא עשה שינוי לפני מה שהיה פעם וגם עם הוא יכתב במקורות הגדולים ובנוסף חפצים ששרדו מאז אותו תקופה של האירוע.


תגובה לאיתי אלבז:
יצא לי לראות את העבודה שלך וראיתי עבודה מדויקת עם שאלות והוכחות  והניסוח שלהם מדהים ולדעתי אני חושב שזו עבודה מושקעת ממש😜😜😜

מאורע היסטורי
מאורע היסטורי
1 
א אירוע שהיה בעבר.
ב אירוע שנחשב אמין.
ג אירוע שהשפיע איכשהו לעולם.

2
אם יש לאותו מאורע הוכחה. יש אירועים היסטוריים המתואריםבצורות שונת כדישאנו נבין יותר
אירוע היסטורי הוא אירוע שקרה בעבר וזוכרים אותו1 אירוע שחולל בו שינוי משמעותי וטוב2 אירוע שאפשר להוכיח אותו שזה קרה
אירוע היסטורי הוא אירוע שקרה בעבר וזוכרים אותו1 אירוע שחולל בו שינוי משמעותי וטוב2 אירוע שאפשר להוכיח אותו שזה קרה
אור צוברי
אירוע היסטורי זה משהו שאנחנו רוצים לזכור וזה
אירוע היסטורי זה משהו שאנחנו רוצים לזכור וזה 
תגובה לאברהם היימליך
תגובה לאברהם היימליך
יאיר אשכנזי
יאיר אשכנזי
1. אירוע היסטורי נקבע אם:
א. אם הוא קרא בעבר.
ב. אם האירוע היה חשוב ומשמעותי לכמות רבה של אנשים.
ג. אם האירוע השפיע אל העולם בצורה כל שהיא.
2. מקור היסטורי יהפוך לאמין אם יש עדויות שאנשים ראו את מה שקרה ויש אירועים הסטורים שיסופרו שונה מכוון שכל אחד עבר בצורה שונה את הדברים.
תגובה לאוהד ערבה:
לדעתי העבודה שלך מאוד יפה ומושקעת ואני מסכים אם דברך 💕💕
נועם לוי
נועם לוי
1
1 ארוע שהיה פעם בעבר
2 משהו שהוא מקור ראשון 
3 משהו שלא קורה כול הזמן כמו השואה
2
משהו שהוא מקור ראשון ולא שני.
3
אני חושב ששניאור זלמן כתב יפבה וניסח טוב



אוהד ערבה
אוהד ערבה
1.אירוע היסטורי נחשב כהיסטורי אם הוא :
א.אירוע שיש בו הרבה מעורבים (אנשים)
ב.אם הוא שינה משהוא בהווה 
ג.אם מדברים עליו ומקדישים לו יום מיוחד 
2.אירוע היסטורי נחשב כאמין : 
אם אנשים יעידו שראו את זה או שהיו בתוך המאורע ההיסטורי הזה או אם מוצאים חפצים שהיו בתוך המאורע ההיסטורי .


תגובה: לאופק ישורון 
הניסוח של התשובות יפות והכתב מוסדר טוב ואני מסכים אם התשובות שלך עבודה טובה .

אברהם ישועה
אברהם ישועה
1-קובעים אירוע היסטורי על פי שלושה מאפיינים
מי- השפיע על כמות גדולה של אנשים
מתי- התרחש בזמן מסוים בעבר
איפה- באיזה מקום זה קרה

2-מקור היסטורי יחשב להמין יותר אם המקור חי באותה תקופה או אם מוצאים תמונות או הוכחות אחרות להתרחשות האירוע.
אירוע היסטורי מתואר בדרכים שונות אם יש עדויות אחרות.

תגובה לאילאי לוי
אני מסכים עם דבריו שלאילאי
לביא רז
לביא רז
1. אירוע ייחשב אירוע היסטורי לפי התנאים האלו:
א. אירוע שקרה בעבר.
ב. אירוע שגרם לשינוי משמעותי באותו זמן והוא משפיע גם על העתיד או שלפחות זוכרים אותו הרבה זמן לאחר מכן.
ג. אירוע שיש הוכחות ברורות לכך שהתקיים.
2. אירוע היסטורי ייחשב כאמין מפני:
שיש לו- ממצאים, עדויות, או מקורות מוסמכים שאנשי המקצוע (ארכאולוגים\היסטוריונים) מאשרים את נכונותם ואמינותם.
ישנם אירועים היסטוריים  המתוארים בצורות שונות מפני:
שהם הגיעו ממקורות שונים ולכל מקור יש את נקודת המבט שלו, לא כל עד מסתכל על האירוע בצורה זהה לעד האחר.
תגובה לרן מיכאלי:
אני רוצה לחדד מעט את דברייך-
לפי סעיף ג' לשאלה הראשונה כתבת: "אירוע שבלעדיו המציאות הייתה שונה לחלוטין".
לדעתי יכולה להיות השפעה ניכרת אבל המציאות לא בהכרח צריכה להשתנות לחלוטין, זה יכול להיות שינוי משמעותי שלא גרם להשפעה על כלל המציאות אלא על נושא מסוים.
למרות זאת במקרים מסוימים המציאות משתנה לחלוטין וחל שינוי גדול בכל העולם.
מלבד זה כל הכבוד, הניסוח שלך יפה ונתת דוגמאות טובות.
אראל מיכלין
אראל מיכלין
1 אירוע היסטורי נקבע לפי
א. לפני עדויות, מקור ראשוני (שמי שסיפר אירוע זה היה שם) או משני (שמישהו שהיה שם סיפר לו על האירוע
ב. לפי האם זה אירוע היסטורי שחשוב ואמיתי ונכון לכל הדעות
ג. אירוע בעבר שבלעדיו העתיד היה נראה שונה
 
2. ככל שהאירוע אמין והיו בו יותר עדים וזה אירוע חשוב ככה זה העדים יכולים להעיד על האירוע לטובה אבל אם היו עדים והאירוע לא חשוב אם יגידו זאת
ואירוע יכול להכתב שונה בגלל כל מיני דעות או שבגלל שיש אנשים שרואים לפעמים חושבים שונה על אותו דבר ולכן יש מקומות שאותו דבר בדיוק כתוב אחרת


תגובה לפוסט: רן מיכאלי 
עבודה יפה מאוד אם דוגמאות מאוד טובות ומורחבות
יובל גבאי
יובל גבאי
על מה קובעים מה הוא אירוע היסטורי?
1.אירוע שהתרחש בעבר
 2.השפיע על קבוצה מסוימת של אנשים  או היווה עניין כלפי אנשים.
3.מקור אמין או הוכחה לקיום האירוע.
על פי מה ייחשב מקור היסטורי לאמין יותר ומדוע ישנם אירועים היסטוריים המתוארים בצורות שונות?
מקור היסטורי יחשב אמין ככל שיש יותר עדויות וממצאים למקור ההיסטורי.
אירועים היסטורים מתוארים
בצורות שונות כי גם בזמן האירוע אנשים מתארים את האירוע בצורה סובייקטיבית.
וגם החוקרים שחוקרים את הממצאים חלוקים לעיתים בניהם.
 
אני חושב שלביא ניסח תשובה יפה ומפורטת ואני מסכים עם תשובתו. 



נעם מיכאלי
נעם מיכאלי
1.א. קובעים אירוע היסטורי על פי זה שעם ששינה דברים בהיסטוריה,
ב. זה יכול להיות גם דברים שזוכרים אותם ומדברים עליהם הרבה.
ג. זה יכול להיות אירוע חשוב וחדשותי.
2. ככל שיש יותר עדים היכולים להעיד על המקרה אותו מתאר המקור כך המקור יותר אמין מכיוון שאם המקור משקר אז שאר העדים יוכל להעיד שזה שקר.
אבל גם יכול להיות שהמקור היה במצב בו היה המקור שרוי יכול להשפיע על האמימות בגלל לחצים שאולי היו מופעלים על המקור.
  תגובה לרן מיכאלי:
עבודה טובה עם ניסוח טוב ותשובות טובות
כל הכבוד.
 
רן מיכאלי
רן מיכאלי
1. אירוע היסטורי נחשב כהיסטורי אם הוא:
א. אירוע שחולל שינוי\השפיע על כמות אנשים גדולה. 
ב. אירוע שהתרחש בעבר
ג. אירוע שבלעדיו המציאות הייתה שונה לחלוטין.

2. מקור היסטורי נחשב לאמין יותר:
אם יש עדויות (אנשים שנכחו באותו אירוע שמספרים שראו בוודאות את אותו אירוע) או אם יש שרידים מאותה תקופה או מאותו האירוע.

ישנם אירועים היסטוריים המתוארים בצורות שונות מכיוון שאם זה רשום יכול להיות שמישהו אמר לאותו בן אדם שרשם את אותו אירוע לשנות אותו לטובת אותו אדם.

תגובה לנעם מיכאלי: 
עבודה יפה עם ניסוח יפה ויישר כוח על העבודה 
כל הכבוד😉😉🎃
אופק ישורון
אופק ישורון
א. אירוע היסטורי הוא אירוע שקרה בעבר
ב. אירוע שחולל שינוי חשוב
ג. אירוע שאפשר להוכיח אותו
שאלה 2
מקור היסטורי יחשב כאמין יותר לפי הוכחות של אנשים של שרידים מהעבר וכדומה.
אירועים היסטוריים יכולים להיות מתוארים בצורות שונות מכיוון שלכל אדם אירוע היסטורי יכול להראות שונה וכל אדם חושב עליו משהו אחר בנוסף אירועים היסטוריים עוברים מדור לדור כך שהם יכולים להשתנות
תגובה ליאיר שראבי
עשית עבודה יפה ודימוי טוב מאוד
אברהם היימליך קובעים על אירוע היסטורי כאשר מסופר מי באנשים שהיו שם? מתי האירוע קרה? איפה הוא קרה? מאורה היסטורי נקבע על ידי שצריך לישאול הרבה אנשים על מה שקרה כדי שתוכל להאמין להרבה אנשים ולא רק לבן אדם אחד.
אברהם היימליך  קובעים על אירוע היסטורי כאשר מסופר מי באנשים שהיו שם? מתי האירוע קרה? איפה הוא קרה? מאורה היסטורי נקבע על ידי שצריך לישאול הרבה אנשים על מה שקרה כדי שתוכל להאמין להרבה אנשים ולא רק לבן אדם אחד.
תגובה למיטר ליכטר: 
אני חושב שאתה כתבתה עבודה מאוד יפה בלי שגיאות כתיב וגם כתבתה לעניין יישר כוח.
אלבז איתי מרדכי
אלבז איתי מרדכי
שאלה ראשונה:  אירוע היסטורי קובעים כאירוע היסטורי:
1. אם הוא אירוע שהשפיע על גורל אנשים וממלכות וכו'...
2. אם הוא אירוע שעיצב את העתיד בצורה כל שהיא.
3. 
אם ישנם שרידים ומקורות היסטוריים מאותה התקופה שיכולים להעיד על האירוע הזה.
שאלה שתיים:
אירוע היסטורי יחשב לאמין יותר על ידי מספר דרכים:
על פי שרידים ומקורות היסטוריים ראשונים שמעידים על האירוע  ואפילו מקורות משניים כגון כתבות עיתון וכו' וככל שיותר אנשים מאמינים באירוע הזה ואם הוא עונה על השאלות:
מי? - אנשים                                       
מתי? - זמן,                                       
איפה ?- מקום.                                       
תגובה לעילי רוזנברג:
אני חושב שאתה צודק במאפיינים וגם שלא תמיד המקור ההיסטורי אמיתי ולפעמים הוא עובר מדור לדור באופן שגוי כמו טלפון שבור . 
כל הכבוד!!



יואב יצחקוב
יואב יצחקוב
1.אירוע שקרה והוא מוכח~שרידים ממצאים ארכיאולגים מסמכים
2.אירוע ששינה משהו חשוב מאוד
3. מקורת מידע אמינים 
תגובה ליאיר אקר ~ עבודה טובה מנוסחת נכון 
יאיר שר-אבי
יאיר שר-אבי
1) אירוע היסטורי נחשב כך כאשר הוא השפיע על גורל אנשים משפחות ממלכות וכדומה
2) אירוע לא שגרתי (שמשפיע על משהו ולא כמו מריבה ביו חברים טובים)שלא קורה בדרך כלל וזה מפתיע שדבר כזה קרה.
3) אירוע שיש לו הוכחות כמו שרידים מוחשיים למשל : יומן, כלי כלשהו או מטבע וכו'.
4 (בונוס) אירוע שקרה בעבר.
5 (בונוס) אירוע היסטורי חייב לענות על שלוש שאלות: מי? מתי? ואיפה?

מקור היסטורי יחשב חאמין כאשר יהיה לכך הוכחות כמו יומן או שריד מאותה תקופה

יש אירועים היסטורים שמוצגים בצורות שונות מכיוון שיש כל מיני צדדים לסיפור או שזה עובר מפה לפה כמו "טלפון שבור" או חשיבות מוטעות.

תגובה למיתר ליכטר:
התשובות שכתבת ממש יפות הכתיבה מסודרת ונאה וכל הכבוד לך!!! 

 
12345
 12345
מיתר ליכטר
מיתר ליכטר
ארוע הסטורי נקבע על פי:
1. ארוע שקרה בעבר ויש הוכחות לכך שקרה.
2. ארוע בעל משמעות לקבוצת אנשים בעולם או מספר קבוצות.
3. היתה לארוע השפעה על הקבוצה או על העולם כולו.

מקור הסטורי ייחשב לאמין יותר אם נמצאו שרידים, יומן , מסמכים כתובים כמו מגילות, צילומים וסרטים. 

הארועים ההסטוריים יכול שיהיו מתוארים בצורות שונות כי תלוי מי כתב אותם. לדוגמא מלחמה בין היהודים לערבים כמו מלחמת העצמאות תיכתב שונה אם יהודי יכתוב את הארוע או ערבי.

תגובה לאוהד מטטוב: אני חושב שאוהד כתב תשובה מפורטת ויפה
שניאור זלמן גורובץ
שניאור זלמן גורובץ
1)מה שקרה בעבר
2)מה שאנו חושבים שזה חשוב
3)מה ששינה את חיינו

מקור היסטורי יחשב כאמין רק אם יתנו לו הוכחה  ו מיתוסים לא נחשבים כמשהו אמין

תגובות לליאור מלי: 
לפי דעתי הוא עשה עבודה מצוינת שאפשר להבין. 
יאיר אקר
יאיר אקר
1. אירוע שהתרחש ויש לו הוכחות כמו: יומן, שריד וכן אלאה 
2. אירוע ששינה חלק רציני באנושות
3. מקורות מידע שונים
 מקור היסטורי יחשב כמקור אמין יותר אם לדבר יש הוכחות שרידים ויש עדים 



תגובה לשליו סרי
אני חושב ששליו  סרי ניסח את התשובות הנכונה
איתי סעידיאן
איתי סעידיאן
קובעים אירוע היסטורי לפי:
1. מה גרם לזה
2. מה קרה מסביב
3. מי השתתף בזה ומה התוצאות

אפשר להאמין לזה עם אנשים חווים\רואים\שומעים את המידע ממקום מהימן. אירוע חשוב וחד פעמי שהשפיע על גורל אנשים או ארצות.

אני חושב שאבישי וקנין ניסח את התשובות בצורה נכונה ומנוסחת היטב.
ינון ווקנין
ינון ווקנין

1.אירוע שקרה בעבר
2.אירוע שהוא חשוב לנו ואכפת לנו ממנו
3.אירוע שהשפיע על כל העולם או על עם  שזה קרה לו

מקור היסטורי יהיה אמין כשיהיה הוכחות ממקור ראשון כמו כלים  שהיו באותה תקופה או עיתונים ויומנים ותצלומים. 



תגובה לאוהד מטטוב 


אני חושב שהוא הסביר את העבודה בצורה מובנת.
אוהד מטטוב
אוהד מטטוב
 קובעים אירוע היסטורי על פי:
1.אירוע שקרה בעבר
2.אירוע שאכפת לנו ממנו
3.אירוע שישפיע על העם/או על העולם
מקור היסטורי יהיה אמין יותר עם של איש שאומר את זה או כותב את זה יהיה לו הוכחות כמו: תמונות,עדים ועוד...
יש אירועים היסטוריים בצורות שונות בגלל: מי שאומר את זה או מי שמציג את זה כי כולם אומרים או מציגים דברים שונים.
תגובה לאביב שלוסברג:
אני חושב שהתשובות שלו נכונות כי הוא הסביר הכול בצורה נכונה ומובנת

אילאי לוי
אילאי לוי
1. אירוע שקרה בעבר 
2. אירוע שהשפיע על דברים 
3. אירוע שעיצב את העתיד ושייזכרו אותו לעוד הרבה שנים

מקור היסטורי יהיה אמין עם אנשים מאותה תקופה סיפרו על זה והם חיו שם שצריכים גם לראות הוכחות כמו עיתונים תמונות וכו'...

אני חושב ששליו סרי כתב את התשובות יפות ומנוסחות היטב. 

אבישי וקנין
אבישי וקנין 
1 אירוע שקרה בעבר 
2 מקרה שהשפיע על אנשים
3 אירוע שישפיע על העתיד
מקור היסטורי יחשב לאמין עם הוא יקר יותר על התקופה והמקרה ושאל אנשים שהיו במקרה הזה ומה שהם כתבו היה אפשרי יש ארועים שמתארים אותם בצורות שונות כי יש ארועים יותר חשובים ופחות חשובים ויש כאלה שיש אליהם יותר מידע וכאלה שפחות. אני חושב שאיתמר מועדון ניסח יפה וניו לו תשובות נכונות והוא גם הרחיב יפה
1 אירוע חשוב שהשפיע
1 אירוע חשוב שהשפיע 
2קרה בעבר
3 
1 אירוע שקרה בעבר
1 אירוע שקרה בעבר
2 ארוע חשוב מיוחד 
1 אירוע שקרה בעבר 2
1 אירוע שקרה בעבר 2
2
שליו סרי
שליו סרי
1.אירוע שהתרחש בעבר.
2.חשיבות האירוע
3. אירוע מפורסם

מקור היסטורי ייחשב לאמין יותר כשיהיה הוכחות ומקורות ממקור ראשון כמו עיתונים ,יומנים,ציורים וכו...
ויש אירועים היסטוריים שמתוארות בצורות שונה כי כל אחד מייחס לזה רמת חשיבות אחרת.

אני חושב שעילאי רוזנברג כתב אצ התשובות מנוסחות היטב ובצורה הנכונה. 
אביב שלוסברג - תגובה על ליאור מלי
אביב שלוסברג - תגובה על ליאור מלי

אני חושב שהתשובה של ליאור מפורטת וכתובה בצורה יפה ומובנת
אסיף וייס
אסיף וייס 


קובעים אירוע היסטורי לפי המאפיינים הבאים
1. שרדי אביזרים מבנים שלדים
לדוגמא חומה עתיקה, תכשיטים, כדים, קברים עדויות וכתבים.
2.איכות האבזרים.
3.משמעות התקופה.
האמינות של האירוע ההיסטורי 
תלויה מאפיינים והמקורות 
אביב שלוסברג
אביב שלוסברג
קובעים ארוע היסטורי לפי המאפיינים הבאים:
1) התרחש בעבר
2) משמעות הארוע עבורנו - בעל חשיבות
3)מגיע ממקור אמין ומהימן ועם הוכחות

מקור היסטורי ייחשב לאמין לפי המקור שממנו הגיע  - מישהו שראה את האירוע, שיש לו הוכחות.

מוצג אירועים בצורות שונות לפי מי שמציג אותן ומה דעתו האישית על האירוע. כל אדם מציג את אותו אירוע בצורה שונה.  
עבודה בהיסטוריה-ליאור מלי
עבודה בהיסטוריה-ליאור מלי
קובעים אירוע היסטרי על פי:
1.א.אירוע שקרה כבר בעבר.
2.אירוע שהפך להיות חשוב מבחינתנו.
3.אירוע שהפך להית משמעותי במחינתנו.
2.א.מקור היסטורי ייחשב אמין כשמישהו רציני ואמין אומר\כותב אותם.
ב.ישנם אירועים היסטוריים שכתובים בצורות שנות מכיון שכל אחד מבטא את בצורה שונה.
אני חושב שאיתמר ק כתב את התשובות בצורה נכונה
עילי רוזנברג
עילי רוזנברג
קובעים אירוע היסטורי על פי:
1. אירוע שקרה בעבר.
2. היה בכותרות, היה מדובר וחשוב.
3. שחולל מהפכה או שינוי.

2. מקור היסטורי ייחשב לאמין יותר אם הוא מגיע ממקור כמה שיותר ראשוני, שעבר פחות מפה לאוזן, מה שעלול להפוך את אותו מקור לטלפון שבור. ישנם מקורות היסטוריים המתוארים בצורת שונות מכיוון שכל עיתונאי או הוגה דעת יכול לשנות או לעוות את המקור בהתאם לנטייתו הפוליטית, הרוחנית והמדינית.
לפי דעתי איתמר כתב תשובות נכונות ומבוטאות יפה.
איתמר ק2
איתמר ק2
מקור היסטורי יחשב אמין בתנאי שהוא מבוסס בכול מיני מקורות, ויש לו הוכחות ועדויות. ישנם אירועים היסטוריים המתוארים בדרכים שונות כי לכול עדות/מקור יש אינטרסים שונים, פולוטים, חברתיים וכו
איתמר ק
איתמר ק
קובעים אם אירוע הוא היסטורי על פי
1. שהוא התקיים בעבר
2. הוא חולל שינוי
3.אם הוא בעל משמעות לסדר ההיסטוריה
איתמר
איתמר
תגובה לאברהם היימליך: לדעתי דרך החשיבה שלך נכונה, אך ניסוחה לא כל כך טובה. אבל הרעיון מובן
עבודת סיכום איתמר
עבודת סיכום איתמר
עבודת סיכום בהיסטוריה
עבודת סיכום בהיסטוריה
1. אירוע היסטורי קובעים לפי המאפיינים הבאים
א) חובה שזה היה בעבר 
ב) צריך שהאירוע הזה יכולל שינוי גדול מאוד
ג) צריך שהאירוע יהיה גדול והרבה אנשים ישמעו עליו
2.אירוע היסטורי בדרך כלל יחשב לאמין כאשר הוא מגיע ממקור מהימן ועדכני בנוסף המקור חייב להגיע ביחד עם כמה דעות ולא רק דעה אחת וכמובן שצריך להביא הוכחות ולפרט כמה שיותר ובנוסף על כך צריך לבדוק אם יש מקורות אמיתיים שמי שכתב הביא אותם. ישנם אירועים היסטוריים הנכתבים בצורות שונות מכיוון ש]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-15 17:11:37 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292949414</guid>
      </item>
      <item>
         <title>אור-אל סרוסי</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292975843</link>
         <description><![CDATA[<div><strong>אירוע היסטורי הוא:</strong><br>1. א) אירוע שקרה בעבר<br>ב) אירוע שיש הוכחות לכך שהיה בעבר<br>ג) אירוע שגרם שינוי משמעותי כלשהו בזמנו והוא משפיע על העתיד&nbsp; <br><br><strong>2. אירוע היסטורי הוא אמין בגלל:</strong><br>שיש לו עדים/חפצים מהשטח שממחישים/מעידים על מה שקרה<br><br><strong>יש אירועים הסטורים המתועדים בגרסאות שונות מפני:</strong><br>שסופרו על ידי אנשים שונים/ מקורות שונים וצורת הסתכלות שונה מנקודת המבט של כל אחד מהמקורות</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-15 17:49:58 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/292975843</guid>
      </item>
      <item>
         <title>מטלה בהיסטוריה/ דביר טמיר</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/293963597</link>
         <description><![CDATA[<div>1) א. אירוע שהשפיע על עתידם של רבים.<br>&nbsp; &nbsp; &nbsp;ב.אירוע שנחשב אמין.<br>&nbsp; &nbsp; &nbsp;ג. אירוע שהיה מספיק חשוב כדי שיזכרו ויתעדו אותו.<br>2) לדעתי מה שהופך אירוע היסטורי לאמין יותר אלה כמה דברים: (1) ככל שיש יותר עדים, (2) ככל שיש יותר היסטוריונים שמתעדים את האירוע, (3) וככל שידוע על פחות לחצים שהופעלו על המתעד, כך המקור יותר אמין.<br><br>בנוסף, לדעתי יתכנו הצגות שונות של אותו האירוע מכיוון שכל מקור מציג את נקודת המבט שלו והשקפתו, וכך נוצרים תיאורים שונים של אותו המאורע.</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-17 16:38:39 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/293963597</guid>
      </item>
      <item>
         <title>יובל כהן</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/294028695</link>
         <description><![CDATA[<div><br>1. משהו ידוע שקרה פעם.<br>אירוע ממקור ראשון.<br>מקרה חריג.<br><br>2.הוכחות למקרה.<br><br>3.לדעתי יאיר אשכנזי ניסח יפה את הכול.</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-17 18:14:41 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/294028695</guid>
      </item>
      <item>
         <title>אברהם היימליך המשך....</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/294721489</link>
         <description><![CDATA[<div>תגובה ליובל כהן:אירוע היסטורי לא חייב להיות טוב אלא הוא יכול להיות רעה.</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-19 08:35:39 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/294721489</guid>
      </item>
      <item>
         <title>יואב זילכה</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/295180087</link>
         <description><![CDATA[<div><strong><em>1</em></strong>. <strong>א</strong>. אירוע חשוב לעתיד של הרבה אנשים. <strong>ב</strong>. אירוע שקרה בעבר. <strong>ג. </strong>אירוע אמין<br><strong><em>2</em></strong>. מקור היסטורי יחשב לאמין אם המקור הוא ממקור ראשון ומאותה תקופה מאותו איזור או מקור שני שהוא העתק של המקור הראשון<br><strong><em>תשובה לאור צוברי<br></em></strong>כתבת יפה מאוד אבל צריך לפרט מהו מקור אמין ולכתוב רק אמין זה לא ברור<br><strong><em><br></em></strong><br></div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-21 13:56:02 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/295180087</guid>
      </item>
      <item>
         <title> רועי נהימי 1.אירוע מסוים נחשב אירוע היסטורי אם: א. הוא השפיע על דברים באותה תקופה. ב. הוא היה בעבר. ג. יש לאירוע עדויות מהשטח או עדים שהיו באותה תקופה.</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/295199501</link>
         <description><![CDATA[<div>2. מקורות היסטוריים נחשבים לאמינים יותר אם הם היו באותה תקופה ולא שינו אותם.<br>אירועים היסטוריים מתועדים בצורות שונות כי לאירועים אלה היו כמה עדים שכתבו מזוויות מבט שונות על האירוע ותיארו בו גם את תחושותיהם כלפי האירוע.<br><br>תגובה לאסיף וייס:<br>כתבת ופירטת טוב על מאפייני האירועים ההיסטוריים.</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-21 16:42:20 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/295199501</guid>
      </item>
      <item>
         <title>תגובה להודעה של יואב זילקה </title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/295211756</link>
         <description><![CDATA[<div>1. האירוע באמת צריך להיות חשוב להרבה אנשים מכיוון שאם האירוע יהיה חשוב רק לי אז זה לא יעזור אך יש עוד כללים שחייבים להיות, כמו שחובה שזה היה בעבר&nbsp;<br>צריך שהאירוע הזה יכולל שינוי גדול מאוד<br>צריך שהאירוע יהיה גדול &nbsp;<br>2. המקור לא חובה שהמקור יהיה אמין אם הוא מאותה התקופה כי יכול להיות עיתונאי מאותה התקופה אךיביעה רק את דעותיו האישיות....<br>כתב: איתן טולידאנו</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-21 18:20:53 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/295211756</guid>
      </item>
      <item>
         <title>תגובה להודעה</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/295212074</link>
         <description><![CDATA[]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-10-21 18:23:21 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/295212074</guid>
      </item>
      <item>
         <title>הראל שפיצר</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/303020557</link>
         <description><![CDATA[<div>על פי מה קובעים מה הוא אירוע היסטורי?<br><br>1) אירוע שעיצב את העתיד<br>2)האירוע קרה בעבר<br>3)האירוע אינו בודד אלא חלק מאירועים נוספים<br>4) אירוע שנחרט בהיסטוריה(שתפס)<br><br>על פי מה ייחשב  מקור היסטורי לאמין יותר?<br><br>כאשר יש עדויות מוחשיות לדבר ,כמו: אנשים שחיו באותה תקופה,אמצעים מוחשיים,(כדים,ציורים...)<br><br>מדוע ישנם אירועים היסטוריים המתוארים בצורות שונות?<br><br>מכיוון שיש בני אדם שיגידו דברים אחרים ממה שהם חשבו,ובנוסף יכול להיות שצורה אחת סותרת משהו אחר לדוגמא: נמצא כד עם כסף אך אנשים אחרים שהיו באותו אירוע יכולים להגיד שלא היה שם כסף.<br><br></div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-11-11 18:18:53 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/303020557</guid>
      </item>
      <item>
         <title>תגובה להודעה של רועי נהימי/הראל שפיצר</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/303024888</link>
         <description><![CDATA[<div>לדעתי מקורות היסטוריים לא נחשבים לאמינים יותר אם הם היו באותה תקופה מכיוון שאירועים היסטוריים נחשבים לאמינים יותר אם יש מישהו שאפשר לסמוך עליו שהיה באותה תקופה ויכול לתת עדות,ובנוסף הם נחשבים ליותר אמינים אם יש אמצעים מוחשיים. כמו: כדים,ציורים,סימנים...</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-11-11 18:46:34 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/303024888</guid>
      </item>
      <item>
         <title></title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/309700502</link>
         <description><![CDATA[<div>יובל ביר:<br>1.אירוע שקרה בעבר 2.אירוע שהשפיע על העתיד 3.משהו שאבותינו עשו <br>השאלה שלי היא איך אנו בתטוחים שמה שקרה בעבר באמת קרה?<br>התשובה לשאלה של הראל שפיצר: לדעתי אם ימצאו סימני אצבעות או דברים עתיקים אחרים</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-11-30 10:23:06 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/309700502</guid>
      </item>
      <item>
         <title>אור צוברי</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/314905126</link>
         <description><![CDATA[<div>אירוע היסטורי נחשב אם הוא :<br>1.אירוע שקרה בעבר והוא חשוב.<br>2.אירוע החולל שינוי ואנשים רוצים לזכור אותו.<br>3.והוא הישפע על החיים שלנו על התנהלותם.<br>מקור אמין:<br>1. אם יש עוד אנשים שהיו באותו הזמן והם יכולים לומר בוודאות שזה קרה ,או שיש תיעודים  מצלמה יומן ומגילות מאותו תקופה .<br>אירועים היסטורי המתוארים בצורות שונות:<br>1.יש אירועים היסטורים המתאורים בצורות שונות מפני שיש אנשים שהיו באותו הזמן ומפרשים את האירוע בצורה שהם רוצים באיזה זווית עין שהם רואים את זה.<br>תגובה ליאיר אקר:<br>אני חושב שהיית יכול למלא עוד יותר את התשובות ופספסת שאלה אבל ניסוח יפה!</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-12-15 17:19:23 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/314905126</guid>
      </item>
      <item>
         <title></title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/314907044</link>
         <description><![CDATA[]]></description>
         <enclosure url="https://imgglb.padletcdn.com/v13/image?t=c_thumb,dpr_1,g_auto,h_64,w_64&amp;url=https%3A%2F%2Fpadlet-assets.s3.amazonaws.com%2Ficons%2FAlarmclock.png" />
         <pubDate>2018-12-15 17:41:52 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/314907044</guid>
      </item>
      <item>
         <title>אביאל צברי</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/314913705</link>
         <description><![CDATA[<div>1.אירוע מהעבר שהוא חשוב.<br>2.אירוע חשוב לעם ישראל לזכור.<br>3.הוא מאוד השפיע עלינו.</div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2018-12-15 19:25:36 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/314913705</guid>
      </item>
      <item>
         <title>איתי פרנקו</title>
         <author></author>
         <link>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/317057937</link>
         <description><![CDATA[<div>אירוע היסטורי נחשב אם הוא:<br>1.אירוע משמעותי שקרה בעבר <br>   ויחרט לדורות הבאים.       <br>2. אירוע שזוכרים אותו כזה שגרם  <br>    לכל סוג שינוי לטוב או לרע.   <br>3.אירוע שהשפיע על גורלם של אנשים<br>    והשפיע על העתיד.<br><br>מקור היסטורי יחשב כאמין אם:<br>1. היו אנשים שיכולים להעיד על מה   <br>     שקרה .  <br>2. עדויות של חפצים מאותו אירוע <br>     שהתרחש.<br>3. סיקור המאורע ע"י כתבי עת,יומנים <br>     ספרים ,צילומים.<br><br> האירועים מתוארים בצורות שונות <br> לדעתי נובעים: מהתקופה בה הם קרו<br>מסוקרים בהתאם לתקופה, לעומת אירועים שקרו בזמן האחרון שאפשר לסקר אותם דרך טכנולוגיה מתקדמת,<br>שיכולים לשקף לנו יותר מידע יותר שיתוף וחיבור למאורע.<br><br> תגובה למיתר ליכטר<br>רשמת בצורה מאוד יפה ומפורטת<br><br><br><br></div>]]></description>
         <enclosure url="" />
         <pubDate>2019-01-02 15:15:26 UTC</pubDate>
         <guid>https://padlet.com/duiebdor/x754x4tda2qk/wish/317057937</guid>
      </item>
   </channel>
</rss>
